Helvetisk natt

Godmorgon!

Igårkväll började jag känna av huvudvärk, har vaknat med huvudvärk kanske 3 dagar på raken dagarna innan men ingenting igår. Men på kvällen kom det och vi hade inga piller hemma. Framåt 22 tiden var det rätt illa så jag gick och la mig. Kändes som om att huvudet skulle sprängas i mååååånga bitar så jag fick ta till mitt gamla knep. Gick upp och la lite papper i iskallt vatten ocg formade en tjock rektangel av blött kallt papper. Gick in och la mig igen med lappen över pannan. Sååå skönt. Dock var min panna så varm så pappret blev varmt rätt snabbt. Hela natten har jag ojat mig och såfort jag har legat på sidan så gjorde det extra ont.
Huvudet nu på morgonen spänner och värker... har både barnen hemma idag så måste dra med alla ut till Maxi om en stund.

Tur var väl att barnen vaknade 8.00. Men Jamie började sin morgon med att gå in på toaletten och Kissa på golvet. Sååååååå trött på det. Han ahr varit blöjfri både dag och natt i mer än 2 månader. Jag vet att olyckor sker men det är påfrestande. Jag har torkat upp många ksispölar under tiden då vi pottränade och det är så uttröttande rent psykiskt. Mycket tvätt blir det också. Men men...

Gjort är gjort.


Vi flyttade om lite tavlor igår. Påbörjade en liten tavelvägg. Blev riktigt sugen efter att sett syrrans tavelvägg. Dock är vår inte lika snygg... vi har massor av olika ramar och färger. ja ni får se när det är klart..men vi flyttade även ut gipsmagen jag gjorde i v.35 med Julia. Den sitter i mitten på väggen. Jag provade den igår och fick så himla mycket bra känslor.



Vilka bomber man hade på den tiden. Dem är long gone...

Puss


Kommentarer
Postat av: Tobiasmari

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-21 @ 07:55:03
URL: http://tobiasmari.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0