Framtiden

På måndag är det första skoldagen. Från 10.00-15.30. Jag hoppas inte behöva vara där hela dagen eftersom jag inte ska placeras i någon grupp denna terminen. Men iallfall.. min första kurs tillsammans med klassen startar någongång i januari. Men jag väntar besked från rektorn om jag kan läsa någon liten kurs på distans så länge eller hoppa in i någon annan klass denna terminen. Men först efter mitten på november eftersom jag skolar in Julia i 14 dagar fr om 1 november.

Men så sitter jag och funderar på om det inte är bättre att börja jobba istället. Hade det funnits ett jobbt ill mig så hade jag inte tackat nä för det hade varit skitkul att komma ut i arbetslivet nu. Men åandra sidan vill ja bli färdig USK eftersom jag mycket troligt vill jobba med det i framtiden och kanske till ochmed utbilda mig till BM en dag. Det har ju varit min dröm.

Jag tänkte iallafall leta jobb och jag ahr ju 3 månader på mig att antingen avsluta studierna eller börja beronde på om jag har fått jobb och om jag trivs.

Det finns möjligeheter och val, det är skönt. Jag har iallafall min skola i januari.. det blir nog bra.

Jamie är hämtad från dagis och leker just nu med Julia.
Nu väntar vi på att pappa ska komma hem men det dröjer nån timme till..sen blir det fredagsmys för hela slanten.


P.s Maja du blev JÄTTESNYGG i håret!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha tack tack :)Ses ikväll!

2010-10-16 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0