Fotboll

Jag missar liksom DHW för att A kollar på fotboll. En jävligt dålig match dessutom och det ser rätt mörkt t för lilla Svarje. Tråkigt att missa ett en bra serie för det.. haha.

Jag har inget för mig och heller inget kul att skriva så jag slänger in lite bilder..för helt ärligt så är det ju mest dem man tittar på ..eller? haha


Så här såg man ut vintern 2007 då låg en liten Jamie i min mage.


Jag februari 2006 hur gammal var jag där? skulle bli 20?! ser ut som 12 haha


Samma månad 2006. Vilken smalis. Lovely. Där lekte livet. Hela den sommarn var fan bäst!!

Senare på hösten träffade jag André.. the love of majj Life.
Nu ett par år senare är vi gifta och har två fina barn. Jag älskar mitt liv!


Sommarn 2005. Precis tagit studenten..happy times!





Kul va?... not.

Sov gott!
Puss


Kommentarer
Postat av: Mad

Ja inte konstigt du blir bebis sjuk. det blir jag med ;) fast jag bär på en bebis haha! =) Ska bli så spännande att se vad som väntar oss nu..;D

2010-10-13 @ 07:06:16
URL: http://mamamad.se
Postat av: Mimmi

åååh vad du är SNYYYGGG!!!!

2010-10-14 @ 09:20:42
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0