Trött?!

Jag somnade 19.30 i soffan igår när A gick in och la sig med Jamie en stund. kl 21.00 vaknar jag och är helt förvirrad haha. A hade nog somnat med Jamie för han kom ut  samtidigt. Jag somnade om och vaknade vi 23.00 av att A ville att vi skulle gå in och lägga oss. Upp och borstade tänderna sen decka jag fortare än fortast i sängen.

Idag väcker Jamie och Julia mig kl 06.50 och jag är helt DÖD. Jag har alltså sovit förmycket. Hahah.

Idag ska Julia lämnas och vara utan mig på förskolan i 1 timme. Igår var hon där ensam en halvtimme och det gick bra. Hon grät inte när jag gick. Jamie hade stått och smygkikat på henne emellanåt för att kolla så allt var okej.

Men idag ska Jamie inte gå. Tyckte det var onödigt och pracka på honom en massa kläder för en timme utomhus på dagis. Han tycker det ska bli spännande att gå och lämna Julia och vinka Hejdå.

Hoppas ni får en fin fredag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mad

Börja också någon gång första veckan. Sen kräkte han tills han va 8-9 månader, då trappade jag ner amningen och han fick mer och mer fast föda..kanske beror på det ;) Hur är allt med er??

2010-11-05 @ 07:59:13
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0