Shopping

Tjabba!
La mig i soffan efter mitt förra blogginlägg och då kom Jamie ut till mig och var hur pigg som helst. Julia vaknade kort därefter så jag bestämde mig snabbt att vi skulle klä på oss och åka till Mobilia en snabb sväng.

Aldrig mer ensam med den där JÄVLA rent ut sagt skitsyskonvagnen som bara den väger minst 12-13 kg. Plus två barn och vinterkläder + ca23 kg. Bara det är en mardröm. Mardröm nr två. Såfort vi satt oss för att äta. Jag menar klätt av oss alla våra ytterkläder och bett någon flytta sig för att vi skulle få ett bord. Duka fram mat och allt. Efter en tugga av maten måste Jamie kissa. Jag försöker förklara för honom att han faktistk kan hålla sig en stund tills vi har ätit men nä icke.

Packar ner kidsen i vagnen. Packar iordning lite mat att ta med och sen iväg till toan.

Där var inte så lite folk heller på Mobilia idag. Blääää!!!
Fick iallafall köpt en fleecejacka till Jamie och ett par vinterskor till Julia i en strl större. Hon har lite tjockare föter så hennes första vinterskor klämmer tyvärr.

Ska lägga upp foto sen. Stör mig aningen lite för jag hade presentkort på mobilia men glömde använda det. Störigt.

Det är inte lite kallt ute heller. Slasket har frusit under dagen vilket gör det sjukt halt ute.
Kidsen kallar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0