Såklart

Godkväll!

Här hemma räknar jag ner minutrar tills kl blir 18.00 då jag kan lägga mina barn.
A är på personalmöte och är inte hemma förrens senare ikväll.

Jamie har blivit väldigt svår och jobbig att hämta från dagis så honom har jag brottats med sen 14.40 ca.. och ännu värre har det varit idag då stackarn tydligen har feber. Tempade båda kidsen nu efter vi hade ätit då dem var väldigt röda om kinderna och lite tröttare än vanligt. Båda TVÅ har feber. Det fick bli varsin alvedon i rumpan och så på med pyjamas. Jamie är helt slut. Han ligger redan i sängen och tittar på bolibompa. Julia sitter och pillar med våra skor.

Ska snart göra deras välling och sen hoppas jag på att båda två somnar utan problem.


Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Stackars barn med feber, ja då vet du att du har mysig hemmadag med barn imorgon ;-) Vad är det som är jobbigt med hämtningarna?



Ha en skön kväll, för det ska vi ha ;) puss

2010-11-23 @ 17:39:49
Postat av: Ida

Hej, haft en fin dag? :)

2010-11-23 @ 17:56:47
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Annica

hoppas de somnar. ;D

2010-11-23 @ 18:08:53
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0