Photoshoot

Jag och Julia skulle få till en bra bild..











Jag vill inte verka skrytig men jag och A har ju fått dem finaste barnen ;)


Fick hem dagisfotot idag. Syskonfotona men inte avdelningsfotot. KONSTIGT.
Men iallafall.. Jamie blev så jävla bra så det vägde liksom upp Julias tafatta och svettiga min haha. Jättefina foton blev det men somsagt Julia har ju sett bättre ut om man får vara lite ytlig. Dock är dem sockersöta i sig så det kan ju bara bli bra! Vi behåller dem!

Kanske någon lycklig själ får ett sådant fint foto i Julklapp så kommer därför inte lägga upp bilden här än. Men sen kan ni få se.

Nu kommer snart A hem då blir det mat.

Puss


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja, där måste ju jag kontra och säga att vi fick de finaste barnen, men de har ju hälften gemensamma gener, så det är ju inte konstigt att vi tycker så! Haha, ska vi dejta någon dag? Puss

2010-11-15 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0