Önskemål till Jul

Barnen tänkte jag också skulle få klä upp sig lite till Jul.
Har hittat lite smått och gott på Kappahl och Lindex...

 

 Lite fint till Jamie. Dock är hans julklädsel redan klar men vill ha dessa snygga plagg ändån. Jeansen är assnygag och kan tänka mig att dem sitter riktigt fint på. Dessutom älskar jag den mörka färgen. Finns på Kapp ahl. Koftan likså. Den hade jag velat ha till Juloutfiten. Jeansskjortan är från Lindex. Jamie hade passa riktigt bra i den.

 

  Dessa tre är från Kappahl. Den nedersta är lite mer Nyårsafton. Den passar inte riktigt in med det Jamie ska ha på sig så den kan hon inte ha på Julafton men absolut på Nyår.
Dem två andra är supersöta. Vet bara inte vilken färg jag gillar bäst.

 Den här är riktigt söt. Finns på Lindex och känns jättejulig men är rätt tråkig. Ja vi får se vad det blir.


Nu blir det Söndagskväll här hemma!

Ha det bra.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0