Onsdag

Hej hej!
Här hemma är det full rulle som vanligt vid den här tiden på morgonen. Barnen är klädda och vi ska strax ta på oss ytterkläderna för att för att sen gå till dagis. Jag ska iväg coh träna efter att jag har lämnat dem... ska bli riktigt skönt.

Jamie trivs så jäkla bra på sin avdelning och har blivit gostjejen där. Det känns skitbra att hon har accepterat att vara där ett par timmar varje dag precis som Jamie har gjort. Egentligen hade jag väl inte trott nåt annat för Julia har bara varit hela sitt liv. Hon har bara hängt med överallt och alltid funnit sig i det. Inte brytt sig för 5 öre. Hon har verkligen varit den lättaste bebisen att ha å göra med..ja förutom kräkningarna..men inte ens då berörde det henne. hon var alltid lika glad och snäll... fan vilken tur vi har haft med våra barn!!... skulle man få en trea så hade ju den säkerligen blivit ett barn som inte vill sova om nätterna och håller låda nästan hela tiden... hahaha

Det är en chansning att skaffa fler...

Nä ytterkläder på var det ja!

Puss

Kommentarer
Postat av: jenni

Ja det är verkligen en chansning med barn nr tre, vet inte om vi bara hade tur, eller om det var skicklighet som gjorde att vi fick TRE perfekta A-barn :-) Man får passa på att njuta, för ens barn förblir inte alltid perfekta, det är bara att inse!!



Oooooooooops nu satte min lille minsting igång dammsugaren och kryper runt och dammsuger, sötisen!



Är det Jamie som blivit gosetjej eller har du skrivit fel namn? Tihi..........Puss!!!

2010-11-17 @ 11:05:10
Postat av: Anna

Du har verkligen fina barn. Men vet du, jag fick en som aldrig sov och håller låda hela dagarna och jag har verkligen tur för hon är världens underbaraste. Nyfiken, framåt, kärleksfull och väldigt intensiv. Så länge barnen faktiskt mår bra känner jag att det är det viktigaste inte att barnen stör sina föräldrar så lite så möjligt eller?

2010-11-17 @ 11:28:30
Postat av: Anonym

Anna: Absolut! håller med till fullo. Jag menar bara att vi har haft tur i min bemärkelse att vi har fått sova om nätterna. Det är SÅ viktigt i vår familj. Sen är barnen ofta riktiga vilddjur på dagarna men ack så mysiga vissa gånger. Friska och glada barn is the shit helt enketl!

2010-11-17 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0