Nyår

Sitter och kollar runt lite på internet och man kan knappast undgå klänningshysterin. Vad ska man ha på sig på Nyår?!
Frågan är väl VAD ska man göra på nyår. Malin och Sebbe ska ha en skitkul 40talsinspirerad fest men den är utan kids och vi har inga barnvakter. Vi har då funderat på att ha en liten mysig nyårsmiddag hemma och bjuda in några få som heller inte har något planerat.

Men ja det här med klänning... hittade några fina på H&M.





Kanske lite leo?





Vill helst skippa den helsvarta klänningen iår och istället satsa på en typ rosa..puderrosa. Jag är inte så jätteglad i leopardkläder men jag gillar verkligen den klänningen.

Ja vi får se helt enkelt.

Snart är det Idol.
Ha det!
Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gillar den första och den sista! :D

Jag tycker du ska uppdatera mycket idag för jag ska vara på jobb heeeela dan och jag har redan tråkigt haha :) Puss!!

2010-11-13 @ 10:27:39
Postat av: annah

den första har jag åh e riktig snygg :)

2010-11-14 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0