Mobilbilder

Jamie och Julia sover... eller ja Jamie nattas i detta nu av A men Julia sover sen 18.30. Hon har mått bra idag. Trött har hon varit men ingen feber och inga kräkningar. Skönt! Hoppas ingen av oss ínsjuknar inatt.

Skit i det... jag hittade massa fina bilder på en bebisJulia i min mobil som jag vill dela med mig utav..
Mest bara för att hon är så satans söt! Precis som sin storebror...
Enjoy!

 Knappt 1 dygn gammal.

 Helt slut efter amning..

 Blunda om ni är rädd för dollyparton pattar. För check this out!!! kolla mitt bröst är större än hennes lilla huvud. Var bara tvungen att visa för annars förstår man nog inte hahahah.

 Och så lilla Jamie såklart. Han skulle gunga i alla väder. Ser fint ut med snön sådär!

Nä nu ska jag göra iordning lite fredag här hemma.
Ha en underbar kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0