Men shittaz

Det blåser rätt så mycket just nu.
Båda barnen sover och A är iväg och spelar bandy. Jag sitter och kuckilurar!
Skönt med tystheten på kvällen. Även fast det är trist att A är borta så är det skönt att det bara är jag och barnen här. Jag har både två och dator samtidigt. Lyx!

Imorrn år barnen på förskolan mellan 9.00-13.30 och jag ska upp istan UTAN barn och luncha UTAN barn tillsammans med Syster Yster och Love och kanske Mamma. När gjorde man det sist?.. kommer absolut kännas tomt men vad skönt att bara koncentrera sig på sin egen lunch haha. Dessutom får jag tillfälle att bara vara med Love. Det har man inte blivit bortskämd med när man själv har en liten i samma ålder. Ska bli kul!!

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och verkligen bre ut mig!

Puss


Gissa vem som smular med Kexet. Julia har fått för sig att hon måsteplocka småbitar med händerna. Som vi alltid har gjort med henne när vi har matat med bulle och liknande. Bra när hon äter vissa saker dock inte kex ahha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0