Lyckligt gift?

Lämnade kidzen ca 40 minuter senare än vanligt imorse. Jamie hade hosta hela natten och ett tag kräktes han av all hosta och då förflyttade jag mig till soffan.
Dem sov till halv9 idag så vi tog det chill imorse och stressade inte alls. Jag tog temp på båda och iaktog dem hela morgonen och kom fram till att dem mådde bra. Förkylda? Ja ..men pigga och glada. Det fick bli dagis. I sista stund packade jag gymväskan. Lämnade kidzen och tog mig till gymmet.

Körde mycket konditionsträning idag också. Men också lite styrketräning.

På gymmet har jag varit den enda tjejen nästan alla ggr och när jag inte är inne på tjejgymmet så blir jag the target för kärlekskranka dudes.

Idag blev jag måttligt irriterad och fick faktiskt flytta in i tjejgymmet efter ett tag.
Bästa raggningen idag;
-Tja, behöver du hjälp?
 - Nej tack.
- Har sett dig här förr.
 - Jasså?
- Har undrat varför.. den kroppen skojar man inte bort.
 - HAHAHAH (jag brister ut i gapflabb)
 - Jag har 2! barn. (pikar jag)
- Ahhh...gift också ser jag.
  -Jepps!
- Lyckligt gift?

Då gick jag.

Hädanefter stannar jag inne på tjejgymmet.. där finns ju nästan alla maskiner som finns där ute. Dessutom är det så jäkla lugnt där inne eftersom jag nästan ALLTID är ensam.
Hahahha..jag skrattar fortf. Lyckligt gift? Hahaha...

Nu ska jag ta tvätten!
Lejter.
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gummz!

Allt bra? Hoppas han kan va hemma så du kan hänga med till ullared. :) Ska du träna på torsdag på dagen?? Tänkte om vi skulle träna ihopa. Jag måste börja träna ordentligt. Får ta middag snart eller fika. Kramizz

2010-11-23 @ 22:04:19
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0