Förkylt

Godmorgon!
Julia är precis lämnad på dagis och Jamie är hemma idag. Han är så jädrans förkyld. Snor och hosta..dock ingen feber men jag märker att han är påverkad av förkylningen. Då känns det inte rätt mot varken honom eller hans kompisar att han skulle vara på dagis idag.

Det resulterade i såklart att jag missar Ul:et med Mimmi som jag verkligen har sett framemot och att jag dessutom inte kan träna nu på förmiddagen.

Nu ligger han i sängen och tittar på Bolibompa och jag funderar på om vi inte ska åka hem till Mormor en stund bara han och jag.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Boolazainab

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 15:42:57
URL: http://boolazainab.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0