Flitiga Jag

Blev 1 timme på gymmet idag!
Blev mycket mage och armar idag. Samt konditionsträning. 25 min på crossen och 5 minuter sprint på Löpbandet.

Jag älskar att vara där. jag har bara mig själv att tänka på och jag bara är. Jag tar hand om min kropp och jag ÄLSKAR det.
Det bev 2 dagar förra veckan och 3 dagar denna veckan. Får se om jag tar ett helgspass också annars är jag där på måndag igen och svettas ordentligt!!


Dagens träningsoutfit fick bli leggings och ett långt linne. Mina "riktiga" träningskläder ligger i tvätten. Men det gick lika bra med detta.

SNart ska kidsen hämtas sen är det fredagsmys för hela slanten. Jo vi måste "stor"handla ikväll också innan A åker iväg och spelar bandy.

imorrn ska vi på Kalkonmiddag hos A´s mormor och på söndag ska vi på frukostkalas hos Viggo och Love!

Ha en trevlig fredag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0