Ehh ja

Det är torsdag idag... soppdag på dagis. Jag hade glömt bort det där med soppa eftersom Jamie numera kan äta soppa utan att få halva soppan i knäet. Men Julia däremot, hon är nybörjare. Hon fick först äta själv på dagis och när dem efter många om och men insåg att det inte gick så bra ..ja då matade dom henne. Iallafall. Det var en Julia i helt andra kläder än dem hon kom i som jag hämtade idag efter vilan.

Här hemma ska vi inte äta soppa till A´s stora besvikelse då han just nu är inne i en soppperiod. Soppa hit och soppa dit!! Jag älskar soppa om man äter bröd till men det är bara sp bläää...då äter jag typ nästan ett helt bröd för att soppan ska ta slut. Så soppa blir det inte. Men jag tänkte göra panerad kycklingfilé som ska fyllas med någon god cremef! röra. Vad jag ska blanda i vet jag inte. Vet inte vad vi har hemma. Iallafall..till detta blir det nog ugnsbakade klyftpotatis och chiliBärnä till. Mums!!!

Kanske dags att börja med potatisarna?!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0