Bättre

Hej!

Igår var jag helt sänkt i min sjuka. Jag sove heeeeeela dagen och var helt lost. Halsen och huvudet var stora boven och kroppen hängde heller inte med. A fick åka från jobb lagom till att hämta kidsen för det hade jag inte klarat. Längesen jag kände mig sååå sjuk. Idag mår jag absolut bättre. Kan det vara så att jag har lyckats sova mig bättre?

Chansade och tog mig till gymmet idag. Ville inte ta ut mig så blev 15 min på crossen och 10 minuter powerwalk. Mycket armar och ben samt lite mage idag.
1 timme blev det och det kändes okej hela vägen. När jag var klar kändes jag lite svimfärdig men det rättade till sig när jag kom ut i härliga 9- minusgrader.
Promenerade hem och har precis duschat och sitter i detta nu med en Yalla! yoggi.

Imorrn är det 1 december. Helt sjukt. Barnen ska få öppna sina julkalendrar. Och vi med! Vi har köpt bingolottos julkalender.

Nu ska jag dricka upp min yoggi sen måste jag passa på att städa himmet litta!

Lägger in lite bilder och annat skojj lite senare!

Fina dagistjejen. Vilken buse du har blivit!! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lite då och då som sagt ;)

2010-11-30 @ 12:28:12
Postat av: jenni

Buse??? På kalaset var hon lugnare än lugnast och sa varken bu eller bä, men fina dagistjejen är hon i alla fall!!! Har du henne på dagis varje dag, eller kan vi låta småttingarna får träffa varandra någon dag? Puss!!

2010-11-30 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0