Ystad Saltsjöbad

Hej vänner!
Då var man tillbaka hemma igen efter en helt lovely get-away med A och hans jobb.

Morgonen här hemma var sjukt stressad, snälla Malin och Kaylee kom hit vid 9 tiden och hade kläder med sig till mig som jag fick testa och sen var det kalabalikstress. Barnens väskor skulle packas klara och frukost skulle ätas och Majsan skulle komma 9.30 och hämta Jamie. Men det gick... allt gick jättebra. Vi 10 tiden åkte Majsan och Jamie hem till dem och han tyckte det skulle bli skojj. En stund senare körde Malin mig och Julia hem till min Mamma. Där Lina sen hämtade upp Julia.

A och svärisarna kom och hämtade upp mig sen åkte vi till Ystad.

Vi checkade in och lämnade våra väskor på rummet. Klädde om till badkläder och tog på oss den snygga badrocken och badtofflorna och gick ner till bassängen. Så skönt och simma lite och sitta i bubbelpolen. Sitta i stolarna och titta ut på havet....

Efter bad gick vi upp och sov en stund innan det var dags att göra sig iordning för Julbordet.
Vilket julbord!!! sååå god mat och perfekt underhållning. Det var "världens snabbaste allsång" som var där och efter showen var det dags att mingla i baren. Jag känner ju bröderna som är med i bandet och fick snacka med Danne. Helt sjukt att han kände igen mig efter så många år. Men fan vad kul!!

Så mycket roligt vi har haft med honom när jag var liten. Dem är grymma!

Jag och A höllt inte på så länge. Vi 00 tiden gick vi upp på rummet och somnade. Tur var väl det för imorse vaknade vi pigga och glada och inte ett dugg bakis. Najjs... vi gick ner och åt världens godaste frukost och sen badade innan vi åkte hem. Helt perfekt.

Barnen hämtades och nu är vi hemma igen. Borta bra men hemma bäst.

 
Vårt rum.


Ligger och tittar ut på havet.



Lägger in fler bilder sen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0