Wow

Shit vilken helg!
Nästan alla julklappar är inhandlade och inpackade. Några till ska köpas imorrn sen kan vi lägga det bakom oss. Skönt.

Barnen sover redan. Dem var helt slut kl 16.30 så vi la dem. Vi håller alla tummar och tår på att dem sover tills imorrn men sån tur har vi väl inte =).

Mycket som händer i veckan:
Måndag: Julia tandläkaren, handla sista julklappar, käka god julmiddag med M&M.
Tisdag: Träna.
Onsdag: Mimmi och Milton kommer hit på julfika och jag ska klippa Milton.
Torsdag: Då firar vi jul med Svärföräldrarna, god middag, gott att dricka, julklappar och bingolotter.
Fredag: Julaftonsmys med vår lilla familj på morgonen. Middag äter vi hos mina föräldrar sen fortsätter julmyset hemma bara vi 4.
Lördag: Middag hos Mia och Johan.

Jag, Jamie och Julia är förkylda. Tråkigt nog skulle det komma denna veckan men så är det.

Nu ska jag slänga ut lite barnkläder på tradera!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0