Världens sämsta vagn

Emmaljunga Nitro city får inga höga betyg av mig när det gäller att köra i vagn. Kan tänka mig att dem flesta vagnar med små snurrhjul där fram suger fetballe i snön. Jag lackar för den är helt obrukbar när det är snölag ute.

Jag anade ju detta när jag kpte den. Att den antagligen bara var najjs ppå vår, sommar och höst. Det är ju helt fel årstid haha.

Tur jag inte är i stort behov av vagnen just nu då Julia för det mesta är på dagis om dagarna.


Just i detta nu står vitchokladkräm i kylen med skogsbär som topping. Får se om det blir gott..

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahahhahah!!! älksling du är för jäkla söt!!!

2010-12-07 @ 20:44:21
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0