Träningen?!

Ni kanske undrar varför jag inte har skrivit om det på en hel vecka men så här ligger det till.
Jag tränade i torsdags förra veckan och sen simmade jag i en timme på fredagen och 1 timme på lördagen. Nu i veckan känner sig min kropp inte hetl hundra, det ligger nog en liten infektion på lur och därför har jag itne varit på gymmet alls denna veckn..än. Men jag har dock varit ute och gått. Igår gick jag i 2 timmar!!

Nästa träningstillfälle blir på söndag med Malin. Nästa vecka ska jag förhoppningsvis forts. att gå 3 ggr i veckan iallafall som jag har gjort tidigare.

Det är skönt att jag iallafall LÄNGTAR till gymmet... =)


Snart så...
Visst liknar det en stor avlång gravidmage på denna bilden..haha. Men det är det inte såklart ;)

Dags för lite kvällsmat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0