Snälla barn

Mina barn har tydligen varit snälla i år för såå mycket fina julklappar dem fick från A´s sida av familjen och släkt.

T om Tomten kom på besök såhär dagen innan julafton. Jamie och Julia var skeptiska. Jamie vågade bara precis gå till tomten och ta emot paket och tacka men inte mer. Julia var mest rädd och skrek om hon kom för nära Tomten.




Ungefär såhär hahaha.




Pusslet som Julia fick var superkul tyckte båda.


Julia fick denna underbart söta dockvagnen av Farmor och Farfar samt ett sött bäddset till.


Jamie fick ett garage av Farmor och Farfar och lekte lääääänge med det, Helt klart en toppenpresent!


Så häääär trött är jag nu. jag är helt slut!

Jag och A fick ju soffan i julklapp av Svärisarna men vi hade varit mycket snällare än så..för jag fick enefterlängtat stekpanna av A´s Farmor samt lotter. A fick ett busskort!...men vi fick också en handdammsugare av A´s Mormor... helt jävla underbart!

Vilken jul änsålänge...

Tack så hemskt mycket för alla fina presenter... verkligen jättefina allihop. Tack till Majsan m familj, Mia och Johan och Gammelmormor och Gammelfarmor..och såklart Farmor och Farfar.
God Jul på er!!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0