Rubrik

Ajm bäck.
Blev en snabbis på mobilia där jag träffade på Malin 2 ggr och sen även Mimmi och Jimmy. Sjukt.
Fick köpt lite julklappar så det är skönt.

Köpte även ett par skor till Moi..men dem kostade bara 99 kr så det var det värt!!
Köpte också enn par jeans till Jamie och en klänning till Julia men det var ett måste så det gälls inte som något onödigt. Köpte också en liten julstrumpspresent till A.

 Mina skor från Din Sko. 99:- (ord. 399:-)

 Julaftonsklänning till Julia från H&M 149:- köptes enbart för att den matchar hennes helt underbart söta Lundmyr of sweden strumpbyxor. Annars gillar jag inte Hello kity så värst mycket och inte guldkläder för den delen heller.

 Riktigt snygga jeans från Kappahl 249:-. Bilden gör inte byxorna rättvisa riktigt.


Idag kom paketet från Babyshop.se, riktigt snabb leveranstid har dem. Tydligen motsvarar strl 90 2-4 years. Hahaha. Men det gör itne så mycket... då kommer den passa ett bra tag och det är ju egentligen inte förrens till våren som koftan kommer till bra användning och syns.

Fin är den iallafall!



Snart dags att hämta kidzen!
Ha en fortsatt underbar fredag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 15:26:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! :) Igen! Men kan du på söndag kväll? Duktigt av dig att kunna hålla dig och inte handla en massa. Det är mitt problem, köper oftast allt jag ser.... eller inte så ofta, men mer än jag behöver. Kliar sjukt mycket i mina fingrar när jag går på stan. Kommer aldrig hem utan 1 påse. ha det fint. kram

2010-12-17 @ 21:25:33
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0