Rea

Jahapp..då börjar mellandagsreorna.
Jag har mega köpstop trots att barnen behöver en massa grejjer.
Men jag köpte två par jeans på Po.p idag. På deras hemsida som för övrigt har varit katastrof trög heeeeela dagen.
Julia fick ett par rosa jeans och Jamie fick ett par mörkturkosa jeans. Härliga färger till våren.

135:-

170:-

Det var löjligt billigt så det var jag bara tvungen att köpa.
Barnen skulle behöva lite färgglada tröjor som matchar till brallorna.
Jamie är i stort behov av pyjamaser, stickade tröjor och långärmat. Men också piké t-shirts och vanliga jeans i strl 98-104. Alltså en helt ny garderob iom han har vuxit haha.

Julia behöver alltid något...hon växer så det knakar.

Dessa skulle jag vilja ha till Jules.

Ja och denna också! och mycket mer.... Gaaah!! man skulle varit stenrik.

Usch ja..tur barnen är hemma i 2 veckor. Hade dem varit på dagis så hade jag ju hängt i stan och handlat.

Jag och A skulle också behöva fylla på garderoberna liitta ;).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0