Packar

Godkväll...
Vi ska ju iväg till Ystad saltsjöbad med A´s jobb utan barn så just nu håller jag på att packa 4 olika väskor. Barnen ska ju på varsitt håll och det är rätt mycket som ska med. Jag blir helt förvirrad när jag sitter och tänker på vad som kanske kommer att hända och behöver packa för sådana problem som kan uppstå.

Sen ska jag packa till mig själv också och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig under själva kvällen. Vår rena tvätt ligger snyggt vikt men i en stor hög lika hög som mig själv om inte högre. Lite svårt att hitta specifika kläder då.

Dessutom har jag inget festligt... jag köper partyskor men glömmer många ggr bort klädsel till skorna hahah.

Får fortsätta packa nu.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

E dina barn på dagis imorgon?? Jag tänkte lämna kaylee 2 timmar och sticka och träna. om du vill med?? har du inga kläder, du kan alltid komma hem till mig och låna något. Har ganska många klänningar och kjolar. :P puss

2010-12-09 @ 21:46:54
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Nea

aah men du...jag ska åka redan vid halv 11 tiden!!!. Men har du inget snyggt jkag kan låna?..att jag inte tänkte på det tidigare!!...fast du ska ju inte behöav köra hit ahahha.



Kan dock inte träna imorrn. jamie blirhämtad vid halv 10, tio tiden. Ingen av barnen går på dagis imorrn.



Puss

2010-12-09 @ 22:18:18
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Malin

aha då fattar jag. Trodde ni skulle åka på eftermiddagen. Jag kan ju alltid hämta upp dig på morgonen så kör vi hit och tittar vad som finns. Om du vill? Vet ju inte riktigt vad du gilla så svårt att ta med. Men tror att vi har samma storlek i kläder. puss

2010-12-09 @ 22:50:21
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Nea

Verkligen skitsnällt. Men jag har ju båda kidsen fram till halv tio. Och inga bilstolar..ja du vet. Riktigt synd. Dessutom är det alldeles för klyddigt för dig att göra så men verkligen skitsnäll ändå!!!

Och jag vet att du har asfina kläder..det är det som är så jävla sugigt. Men vet du annars vad du kan göra?..om du och Kaylee har tråkigt imorrnbitti och hon inte ska till dagis, så kan du ju leta fram nåt snyggt som du tror att jag skulle kunna ha. Typ nån snygg tröja/tunika till leggings eller en fin kjol. Kanske en snygg blus till jeans?..kanske en ashet klänning? ahahah. Så kan ni vara här tills vi drar eller ja ni får gå tidigare också om ni vill..ahaha



Puss

2010-12-09 @ 22:56:59
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0