Lördag

Shit vad sent jag gick och la mig igår, vet inte riktigt vad jag gjorde men det var så skönt att sitta uppe själv och bara vara. Jag gick precis upp och A har åkt iväg till jobb en stund.

Meningen var att vi skulle ta oss till Mobilia och sen bli hämtade när A har slutat men jag tror vi väntar med att åka dit tills A slutar så åker vi tillsammans. Så nu på morgonen är det bara MYS som gäller. Snart börjar julkalendern på tv och jag börjar tycka den är lite småintressant.


Måste också hälsa nya läsare välkomna!

Jag gissar på att ni har hittat hit genom länken på Lofsans blogg..KUL.
Om ni är intresserade av att läsa om mina graviditer så finns dem skrivna HÄR .
Jag började skriva på den portalen när jag blev gravid med Jamie, vårt första barn. Jag bytte till blogg.se när Julia var 10 månader ca.

Hoppas några av er stannar kvar och fortsätter läsa!

Nu är det julkalendern.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0