Liten julafton

Hej!!

Igår hade jag verkligen fullt upp från morgon till kväll därav inget bloggande.
Jamie lämnades på dagis och sen for jag och Maja till tandläkaren med Julia som förövrigt skötte sig utomordentligt såklart.

Därefter köptes lite fler julklappar och lite gott att dricka till kvällen. Julia fick träffa tomten och fick en pepparkaka.. LYCKA! (för henne alltså)
Pulsade genom gustavs oskottade gator med vagen...(LACK) och sen tog vi bussen till Maxi för att köpa julemat till kvällen.

Jamie hämtades och sen skulle maten förberedas. Köttbullar skulle rullas och potatis skulle kokas..ja ni vet ;).
A och Micke kom sedan och vi åt och sen blev det julklappar.

När M&M hade gått deckade jag dirre i soffan. jag mådde så URDÅLIGT! Men idag mår jag lite bättre...men jag har nån jävla förkylning som totalvägrar att släppa.




















Mer bilder och text kommer senare!..nu är ju superförsenad..barnen skulle vara på dagis 09.00.

Puss!!!


Kommentarer
Postat av: The Godfather of Jamie

Nämen e d inte Ov... nä han har ju slutat, men ska Moli... Nä d e ju Jamie!! :)Ingen har burit upp en så fin tröja på det här sättet!! Tummen upp för d!



Tack för en grym "liten julafton"!!

2010-12-21 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0