Juldagen

Hej hej!

Hoppas ni har haft en riktigt god Jul.
Igår var vi hemma hos min familj och åt gott och fick besök av tomten. Barnen fick ännu fler fina julklappar. Barnen hade inte sovit middag igår och var sååå trötta vid 18 tiden så vi for hem. Barnen deckade direkt och jag och A la oss i soffan och pustade ut.
Julen är över för iår...  =)

Idag har vi varit iväg och åkt skridskor. Eller A och Jamie iallafall. Micke och Maja kom också,... Jag och Maja och Julia stod och hejjade på killarna som glänste på isbanan.

Jamie var lite rädd i början men sen tyckte han det var kul!
Jag frös ihjäl och gnällade som en bebis ungefär hela tiden.
Efter skridskoåknigen körde vi till Mc donalds allihopa och käkade lite lunch.

Kunde vi ha valt en kallar dag?!


Ikväll ska vi hem till A´s moster och hennes sambo på middag.
Imorrn kommer Fam. Dahlqvist hit och fikar och smittar barnen med vattenkoppor. Elias har precis haft det och nu har lillebrorsan Oliver fått det. Vi har försökt smitta Jamie 2 ggr förra året men det har inte gått. Jag gissar på att Julia åker på det för hon blir smittad av allt! hon har haft kräksjukan 2 ggr detta året.

Nä så det hade varit bra om dem fick vattenkoppor när dem är så här små... kommer ihåg att Jamie´s doktor sa det till oss förra året också.

Nu är det bara 1 vecka kvar av detta året. Sen går vi in på 2011. Sinnes!

Jag lägger upp bilder från gårdagen och dagen lite senare!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra med Elias och Oliver

Sorry för att vi inte kom igår! Oliver var riktigt risig, fy vad hemskt det var. Han var helt borta hela dagen med jättehög feber. Han har blivit mycket sämre än Elias var. Men vi siktar in oss på nästa sön, nu får inget skit komma emellan! Hoppas Oliver kan smitta barnen då, det borde ju sitta kvar ;o) Puss!

2010-12-27 @ 08:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0