H&M

Godkväll eller nästan godnatt..

Idag fick jag äääääntligen mitt h&m paket som jag skickade efter för säkert 6-7 veckor sen. Dem har skjutit på leveransen en hel evighet iallafall. Men idag kom det och jag vart supernöjd med allt. En tröja till A och leggings, väst och stövlar till moi. REA. iallafall mina varor. Jag är en riktig REA fajjnder. Jag hittar alltid mycket fint på REAN och bryr mig knappast om att det är last seasonkläder.
Att "tjäna" pengar på rea som jag gärna uttrycker det är ju skitnajjs. Visst?

Iallafall.. jag är sjukt glad över att paketet äntligen har kommit och jag bara älskar stövlarna! bilder?.. imorrn ;)

Måste till Mobilia och byta en utav julklapparna då jag ångrade färgvalet. Samt komplettera litta. A ska jobba så det blir jag och kidzen. Jamie ska få känna sig extra stor imorrn. Ingen syskonvagn och ingen ståbräda. Hoppas han sköter sig haha.

Nä dags för sängen.. alla mina kärlekar sover.


Godnatt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0