Hår?

Jag vet inte hur jag ska ha håret imorrn. Jag har lockat håret idag..så jääävla svårt! dessutom blev det fult. Men det hade kunnat bli snyggt om någon som kan locka hår hade lockat mitt! Men skit i det. Jag gissar på att jag lär platta det som vanligt.*gäääääsp*.
Kan inte göra annat med mitt hår, det är liksom helt wild 'n cräääjsiii. Lever sitt egna liv. Fult med andra ord...när det är så här axelkort. När jag hade långt hår så var det ju snyggtr när det korva sig haha.

Nedan kommer jg visa foton från år 07/08, 08/09 och 09/10.Alla lika fula men det får gå.


Nyår i Turning Torso. I vår lilla 1:a. Gravid med Jamie i v 25. Coolaste nyårsutsikten evåår. Ut över stan!


Maja och Jag körde på lockigt. Jag har fortf. gravvkilon kvar efter Jamie vilket syns. Här var Jamie 8 månader ;)


Nyår i Tygelsjö hos fam. Dahlqvist. lååångt hår och plattat såklart ;). Här har jag rätt många gravvkilon kvar efter Julia. Säkert 10 kg . Julia var 2 månader här.


hur blir det nu imorrn då?
Jag vet inte helt enkelt. Jag har heller inte tänkt ut outfiten än. Men jag ska in en snabbis runda istan imorrn UTAN barn..tjohejj och se om jag hittar något snyggt!

Ikväll spelar vi Bingolotto...vi vann två nya lotter förra veckan. Eller A och svärmor vann men jag får spela hennes. Vi hoppas på vinst SÅKLART.

Ha en underbar torsdagkväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0