Fina Julklappar

Fastän jag är 24 år så älskar jag julafton och julklappar nästan lika mycket som jag gjorde när jag var liten. Nu får jag inte längre några julklappar i den bemärkelsen men jag blir glad av det lilla.

Igår hade vi M&M här. Det är 3:e året vi firar "julafton" ihopa och då Sa Majjkel att det då räknas som tradition. Härligt!

Vi hade köpt lite smått och gott till dem och dem hade köpt lite granna till oss och barnen. Vi eller barnen har inte önskat något specifikt men ändå köper dem precis det som är så rätt!!!

Jamie fick Skridskor.. han blev så jävla glad. Dem skulle åka på direkt!

Saken är att han har önskat sig skridskor lite i smyg. Han fick prova ett par för några månader sen och sen dess var han fast och nu har ett par helt egna. Vi ska premiäråka på lördag.

Micke som också är Jamie´s Gudfar hejjar på Brynäs IF och sen Jamie låg i magen försäkt lägga över denna entusiasm på honom. I magen kallades Jamie för OVE..efter Ove Molin som då spelade i Brynäs. Jamie fick snart en tiger  (eftersom dem heter brynäs Tigers) och han fick även en tröja som Micke själv fixat och skrivit brynäs på. När Jamie sen föddes blev han som yngste någonsin medlem i Brynäs supporter´klubb och är det fortfarande. Hahah.

Jag minns än dagen då Jamie sa Hejja Brynäs för första gången... vilken grejj hahahah.
Igår fick han ännu en julklapp av Micke som jag tror att han är extra stolt över.



Micke har specialbeställt den såklart av Majas Farmor.
Den är så sjukt cool och Jamie var litet veksam i början men när vi väl fick den på honom så ville han absolut inte ta av den.

Julia hade varit snäll hon också!
Hennes mamma hade ju faktiskt önskat Brio leksaker åt henne och det fick hon. Men hon fick något som jag inte hade sett innan och hon tyckte det var jättekul att leka med. Hon satt  soffan och plockade i och plockade ur...

Hon fick också en sköldpadda men den hade vi redan så den skulle M&M byta till en giraff istället.
Inte nog med det....
Vet ni..jag bara ÄLSKAR när folk köper saker till oss och barnen som vi själva tycker är så tråkigt att lägag pengar på men som är nödvändigt. Det handlar om pyjamaser i detta fall.
Jamie och Julia är väl alltid i stort sätt i behov av nya pyjamaser och utan att ens ha sagt något så köpte M&M 2 pyjamaser till julia i julklapp. Kunde det bli mer bra?


Jättefina pyjamaser.

Jag och A fick en stoooooor korg med allt möjligt i..vad det var i orkar jag inte rabbla upp för det var hur mycket som helst. Men vi fick bla detta,,,
Presentkort på Bio samt barnpassning. tjohejj!
Jag fick...

Min älskade mascara...
och A fick golfvantar, ölglas... vi fick öl och cider, tidning, servetter, godis, ost, ölkorv, lac, CHILIBEA!... ååh allt möjligt.

Tack så hemskt myckt för igår. Det var mer än lyckat från alla håll gissar jag på. Alla varnöjda och glada men det bästa var ändå att vi fick fira tillsammans.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0