Buzzador Kampanj ; Linicin


Mot Löss!

Varför jag valde att gå med i kampanjen? Jag är livrädd för löss.
När jag var yngre hade jag svårt att bli av med löss. Och var väldigt mottaglig för löss. Jag hade väldigt tjock och långt hår och lössen stormtrivdes i mitt hår. Håret var svårkammat och medlet tog inte riktigt och tillslut fick jag klippa av håret. DÅ blev jag fri!
Nu när jag har barn på dagis varav en liten tjej som har tendens till att få rätt så tjockt hår så vill jag göra allt för att undvika denna RÄLIGA smitta!!
Ryser i hela kroppen på mig.

Ska testa detta och dela ut lite infoblad på barnens förskola sen kommer jag buzza lite mer om det länger fram.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0