Bebisgos och fint sällskap

Hej hej..
SKriver ett litet snabbt inlägg nu innan det är dags att hämta kidzen.
Stack iväg och tränade som sagt imorse men efter 20 min på crossen fick jag såååå ont i kroppen men tänkte inte mer på det.. tränade lite armar och ben och då kändes det nästan lite obehagligt så jag slutadfe och tog löpbandet i 5 minuter och dåfick jag jätteont under bröstet som kraftigt håll nästan..tänkte att det säkert skulle gå över om jag fortsatte men istället blev jag iallamående och då förstod jag att kroppen försökte säga till mig att genast sluta.

kändes tungt att behöva avbryta men jag gjorde nog helt rätt.

Nya tag imorrn istället!

Sen kom Sandra och Tilda hit och mös...
Jag och Sandra käkade kladdkaka med bär och grädde... och Tilda sov. Efter sovning och innan käket passade jag på att gosa med henne...Tilda alltså. Dem är inte speciellt bra sällskap men deras gos är priceless! Hon käkade glatt och sen tog jag henne igen. Åfcårse..tror ni verkligen att jag skulle låta tiden med henne gå till spillo? ahha.

Jag frågade om jag fick lägga upp nån bild på henne och det fick jag...=)






Lilla Tilda, snart 1 månad gammal.

Putte.

Nu ska jag hämta mina små bebisar...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

så sööt liten fis =)

2010-12-09 @ 08:50:42
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Nea

ååh tack..hahaha ;)

2010-12-09 @ 11:52:45
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0