Hallååjjaa!!!

Heej!
Jag börjar bli smått trött på min lilla blogg på Zoomin.com då jag har bloggat på den i mer än 2 år(!). Där heter jag för er som vill besöka den www.bebis.panatet.se. På den bloggen har vänner och familj kunnat följa mina 2 graviditeter och om livet som mamma till Jamie och Julia.

Lite kort om oss...
Jag heter Linnéa och fyller 24 år om ett par dagar.
Jag bor tillsammans med min MAN  och som är pappa till våra 2 barn.
Våra barn heter Jamie och är född 08 04 24, så han blir 2 ½ i oktober och så har vi en liten Julia som är född 09 10 28 och blir 1 år gammal i oktober.

Älskar mina barn det gör jag och så även min sambo A.. dem är mitt liv!

Just nu är jag mammaledig med Julia och försöker uppdatera minst 1 gång om dagen..

Väälkommen hit...gamla som nya.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice

2010-08-31 @ 17:41:52
Postat av: sammy

Hej hade du nån blogg innan denna?

Isåfall har du kvar den?LÄNK?

2011-05-29 @ 12:48:26
Postat av: sammy

Aha hade inte läst alla så d va igt

Hej då!!

2011-05-29 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0